Hvis du ejer en virksomhed, eller du måske står overfor at skulle opstarte en ny virksomhed, er der masser af ting, du skal forholde dig til. Dette kan for mange være en uoverskuelige proces, fordi der er så mange forskellige ting, som er vigtige at have styr på i opstartsfasen. De fleste ting er du nok allerede klar over, men der er også ting, som kan være nemme at overse, eller som du måske slet ikke var klar over. Derfor handler derfor om at tage imod al den hjælp, du kan få, så du har mere tid og overskud til at fokusere på andre ting, og derved ikke overser vigtige ting til din virksomhed. Hvis du er ved at starte din egen virksomhed, eller hvis du blot har brug for nogle gode råd, så læs med!

 

Husk alle småtingene

I opstartsfasen er der mange store ting, som du skal have styr på, og derfor er det nemt at overse andre småting, som også er ligeså vigtige. Du skal formentlig både have kopipapir, blækpatroner, notesblokke, ringbind, viskelæder og meget andet, og det er disse ting, som kan virke uoverskuelige. Det er her, at Redoffice kommer ind i billedet. De er den største danskejede kontorforsyning, og har eksisteret i branchen i mere end 115 år. De leverer i dag varer til mere end 10.000 virksomheder fra deres centrallager, som er beliggende i Esbjerg, og de har stor fokus på kunden samt alle dine og din virksomheds individuelle behov. Deres mission er at skabe en tæt relation til dig som kunde gennem deres specialiserede medarbejdere. De vil derfor ikke blot være din leverandør men også din samarbejdspartner. Derfor er altså helt centralt at overveje at samarbejde med dem eller andre lignende virksomheder, da de nemt og enkelt kan levere alle de produkter, du og din virksomhed står og har brug for, så du på den måde får et bedre overblik over alting.