Annonce

Hvis du synes vagtplanlægning og tidsregistrering er noget, der bare skal overstås, så er det din heldige dag i dag. Nu skal du nemlig høre om TimePlan Software, der kan gøre de to ting lidt nemmere. Et samarbejde med TimePlan Software er den rigtige strategi for dig, der ønsker at få et større og bedre overblik for din virksomhed. Vha. TimePlans automatiske vagtplanlægning, Autoplan, kan du optimere planlægningen og gøre det nemt for både dig og dine medarbejdere. Du indtaster de nødvendige oplysninger, og Autoplan klarer resten for dig.   

Udover vagtplanlægning så kan programmet skræddersys lige efter dine behov, da du både kan tilføje moduler som fraværsstyring og lønbudget. I tæt samarbejde med TimePlan kan du finde ud af, hvad dine behov er, og hvordan du kan få løst eventuelle problemer, der måtte være, med at samle det store overblik i din virksomhed.

Nem tidsregistrering for dig og dine medarbejdere

Hvis der er struktur på arbejdspladsen, så bliver det også automatisk nemmere for dine medarbejdere at gå på arbejde. Derfor kan du også ved hjælp af TimePlans Web App skabe et større overblik for dine medarbejdere.  Medarbejderne kan nemt tjekke vagtplaner, arbejdstimer m.m. Det er for en virksomhed vigtigt at kunne registrere og holde overblik over arbejdstid og fravær, så vha. TimePlan kan det gøres en hel del nemmere. Når medarbejderen skal stemple ind og ud, kan det nemt gøres på TimePlans Web App, som fås til smartphone, tablet og computer. Hvis medarbejderen har spørgsmål om deres vagter eller fravær, er der ingen grund til at gribe knoglen. Alt kommunikation fungerer nemlig på Web App. Programmet sørger altså derfor for hurtig og effektiv kommunikation mellem chef og medarbejder.

Populær blandt mange virksomheder

Det er ingen hemmelighed, at TimePlan er et af de populære tidsregistreringsprogrammer i dag. Den danske virksomhed opererer i 25 lande og med mere end 20 års erfaring, er det tydeligt, at Timeplan er et af de foretrukne programmer. Med programmet er du garanteret hurtigt overblik, nem tidsregistrering og automatisk vagtplanlægning, så du i stedet kan fokusere på dine kunder og dine medarbejdere.